martie 08, 2009

Mi-am spart pușculiţa.


Am decis să dau toţi banii la săraci.

 

Este decât o expresie. Toţi zic că iși sparg pușculiţa, dar nimeni nu o face, poate doar accidental. Hopa. Nu despre asta e vorba aici. 

Dar chiar mi-am “spart” pușculiţa. Aveam vreo 8sute de mii, dintre care 3sute de mii mărunt. Am zis să îi schimb și să îmi iau cumpăr ceva draguţ de ziua Femeii (FEMÉIE, femei, s.f. 1. Persoană adultă de sex feminin; muiere. 2. Persoană de sex feminin căsătorită. ♦ (Pop.; urmat de determinări în genitiv sau de un adjectiv posesiv) Soţie, nevastă. [Pr.: -me-ie] – Lat. familia „familie”. ).

Am încercat la primul magazin (chioșc) de pe strada mea. Femeia (FEMÉIE, femei, s.f. 1. Persoană adultă de sex feminin; muiere. 2. Persoană de sex feminin căsătorită. ♦ (Pop.; urmat de determinări în genitiv sau de un adjectiv posesiv) Soţie, nevastă. [Pr.: -me-ie] – Lat. familia „familie”. ) cu mutră acră mi-a zis că nu are să-mi schimbe, ofticată   că nu vroiam de fapt să o ajut în rularea mărfii.

Au urmat alte două magazine (chioșcuri) care m-au condus pană la staţia de tramvai, dar nici acele femei (FEMÉIE, femei, s.f. 1. Persoană adultă de sex feminin; muiere. 2. Persoană de sex feminin căsătorită. ♦ (Pop.; urmat de determinări în genitiv sau de un adjectiv posesiv) Soţie, nevastă. [Pr.: -me-ie] – Lat. familia „familie”.)  nu au vrut putut să mă ajute.

 

Am decis să nu mai schimb banii și să îi dau pe toţi la săraci.

Însă nu am găsit “săraci” pe drum și am uitat.

Am comandat o pizza la prânz.

16,5 lei = (7 x 1leu) + (15 x 0.50 bani) + (20 x 0.10 bani)

Tipul cu pizza m-a înjurat atenţionat că nu i-am lăsat bacșiș.

O fi zis că femeile (FEMÉIE, femei, s.f. 1. Persoană adultă de sex feminin; muiere. 2. Persoană de sex feminin căsătorită. ♦ (Pop.; urmat de determinări în genitiv sau de un adjectiv posesiv) Soţie, nevastă. [Pr.: -me-ie] – Lat. familia „familie”.) sunt proaste.

Nu-i problema mea.

Pa!

 

 

Un comentariu:

  1. bai ce pot sa spun este faptul ca sunt intru totul de acord cu ceea ce spui ...succes pe mai departe

    RăspundețiȘtergere