martie 08, 2009

Cazare în Pizda Mătii


Se pare că avem cu toţii acţiuni în această afacere


Nu de puţine ori suntem “trimiși la origini”, cum le place unora să formuleze. De aceea, ne-am gândit ca Pizda Mătii să nu mai reprezinte locul de unde toţi am venit, dar niciunul nu mai vrea să se întoarcă.

De data acesta “Pizda Mătii” poartă numele unei pensiuni, unde ai apă caldă, sobă cu lemne, mâncare cu specific românesc și care este la numai 10 minute de pârtie. Ce să mai spunem de preţuri, care sunt ca la mama acasă*. Iar ca în sezonul estival să nu existe plângeri, cum că ești trimis, dar nu mai ai unde să te duci, vom deschide o a doua pensiune, de data aceasta foarte aproape de plajă. Aici veţi beneficia de aer condiţionat, paturi moi și curate, grup sanitar în fiecare cameră și, așa cum v-am obișnuit, cu preţuri ca la mama acasă*.

 

 

Vă așteptăm în “Pizda Mătii”, locul unde fiecare client se întoarce fericit.

 

 

* cum mă-ta te ţine acasă pe gratis și te suportă necondiţionat, am decis că ar fi corect să afișăm totuși o listă de preţuri (vezi verso)   

7 comentarii:

  1. mi s-a tot spus sa ma duc, pot sa fac o rezervare?

    RăspundețiȘtergere
  2. dar cum se face rezervarea?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu trebuie rezervare. trebuie doar trimitere. o prezentati la receptie si primiti o camera.

    RăspundețiȘtergere
  4. trimiterea trebuie neaparat scrisa sau pot sa inregistrez?

    RăspundețiȘtergere
  5. mai ideea este in felul urmator ca sa zic asa daca se va deschide si o a doua pensiune ma inscriu si eu ....nu de altceva dar poate ca avand asa conditii inseamna ca se merita, de asociati nu aveti nevoie?... da?

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau rezervare dar in p**a lu tata

    RăspundețiȘtergere
  7. o intrebare, daca lumea ma trimite mai des in mortii mamei mele ce fac??raman pe drumuri??

    RăspundețiȘtergere