decembrie 30, 2009

Interzis coprofobilor!

...Si de la capat

Greu m-am hotarat sa aleg culoarea asta pentru postare dar iata povestea de ieri.
Avertizez iar pe coprofobi sa nu citeasca titlul, dar restul DA.

(Am voie sa incep clasic?)

Introducere: Nu stiu altii cum sunt (in loc de a fost odata ca niciodata), dar eu cand ma gandesc ca la orice casoaie (casa mare) cu peste 3 camere trebuie sa existe 2 bude (am dreptate?) mi se zbate ochiul stang de "fericire".

Cuprinsu': Ei bine ieri, singura buda din casa era ocupata pe la orele serii. Cum mi-am luat inima in dinti si am iesit putin din casa, am pus peristaltismul (ansamblu ce contractii musculare ale unor organe interne cavitare (stomac, intestin, etc.) care propulseaza continutul acestora... )
in functiune si ca rezultat am dobandit o miscare ciudata in intestine. Renuntand la confortul oferit de buda indoor am ales-o pe cea outdoor (si bine am facut). Mi-am luat iar inima in dinti si servetele umede in mana si am iesit din camera; in fata usii bocanci, 2 perechi.
M-am gandit ca ai mei sunt greu de incaltat si descaltat asa ca i-am luat pe ai Lui.

Vara in curte ma mai pitea via de pe gard putin; acum eram over-exposed intr-un minunat sport de iarna extrem pe care (sper eu) nu prea multa lume il practica, din motive de copyright si inscriere in Guiness.

Ei, o data terminata marea treaba care purta cu mandrie consistenta marului cu biscuiti din copilarie, am folosit (respectand riguros normele de igiena) servetelele umede din dotare.

Deznodamantu': Am pus domnului bocancii la loc, m-am asezat pe fotoliu si am tras cateva fumuri din pipa (n-am nici fotoliu, nici pipa iar fumuri am avut cam pana la 14 ani).

Punctu' culminant: (sunt perfect constienta ca nu asta e ordinea, MULTUMESC!)
Dimineata bineinteles pleaca omu' la munca, bineinteles cu bocancii...

Dumnezeule, v-ati inchipuit ca am calcat in...ce oameni!

Reamintesc...am luat bocancii Lui, se incalta si se descalta mai usor, simplu pana acum, dar (chiar daca am invatat pe la 4-5 ani) nu am legat sireturile pentru ca apoi, ati ghicit, nu s-ar mai fi descaltat usor.
Vai, ce usor va prindeti! Sireturile au tras bland din budinca de Craciun, sireturi pe care El le-a legat (pentru ca si el a invatat tot pe la 4-5 ani)...
Dimineata un glas bland imi mangaie simturile somnoroase:
-Laviniiiiiiiiiiiaaaaaaaaa, te omor!

Morala 1: Ce e usor pentru tine nu e usor pentru altii!
Morala 2: Nu te incalta niciodata pe intuneric!


La Multi Ani si sa ne auzim cu bine in 2010!


Cu toata consideratia,
EU




MELODIA SAPTAMANII



Un comentariu:

  1. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere